În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu  si-a pierdut calitătile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător, cu prezentarea obligatorie a bonului fiscal. 

RETUR

În cazul eliminării defectelor care au apărut fără vina consumatorului în perioada de garanție, o reducere proporțională a prețului sau rambursarea valorii produsului se face de către vânzător necondiționat în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data reclamației consumatorului.

Returnarea mărfurilor este posibilă numai din următoarele motive:

  • Mărimea este mare sau mică și este imposibilă schimbarea pentru același model cu lată mărime
  • Produsul nu are aspectul potrivit
  • Marfă este de calitate slabă

BUNURI CARE NU POT FI RETURNATE ȘI SCHIMBATE:

RETURNAREA BUNURILOR ESTE POSIBILĂ CU CONDIȚIA CĂ BUNURILE, PRECUM ȘI AMBALAJUL SĂ FIE ÎN STARE CORESPUNZĂTOARE, SĂ NU FIE UTILIZATE ȘI DETERIORATE. ÎN CAZ DE NERESPECTARE A ACESTOR CERINȚE, BUNURILE NU POT FI RETURNATE.

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin prezenta, Vă aducem la cunoștința Dvs că "SPORT SPIRIT" S.R.L. este înregistrat în calitate de operator de date cu caracter personal. Astfel, toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133 din data de 08 iulie 2011 privind protecția datelor cu caracter personal. În condițiile în care solicitați restituirea contravalorii produsului sau înlocuirea cu un produs similar sau de alt model, în conformitate cu Legea nr. 105 din data de 13 martie 2003 privind protecția consumatorilor, consumatorul (clientul) depune o reclamație în acest sens. În oricare din condițiile menționate mai sus, pentru satisfacerea completă a reclamației, Vă rugăm să ne oferiți consimțământul Dvs pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Categorii de date cu caracter personal care sunt necesare pentru identificarea Dvs ca și client (consumator):

-         Nume, prenume;
-         Adresa de domiciliu;
-         Telefon de contact;
-         IDNP;
-         Nr. și seria actului de identitate.